Baanbrekend ringslot: ABUS 6950M AM Granit XPlus Made in Germany en geschikt voor alle framematen

Wetter/Ruhr, 21 juni 2023 – Het nieuwe ringslot 6950M AM Granit XPlus van beveiligingsexpert ABUS is een echte probleemoplosser voor de vakhandel. Het in Duitsland ontwikkelde en geproduceerde slot past dankzij het innovatieve flexibele bevestigingssysteem op alle gangbare framevormen en bandbreedtes.

Iedereen in de branche heeft er wel eens mee te maken gehad: de klant heeft een keuze voor een fiets gemaakt, kiest er het juiste slot en andere accessoires bij. Tijdens de montage blijkt dat het door de klant gekozen ringslot noch bij het frame, noch bij de bandenmaat past. Dit alles kost tijd en geld in de werkplaats.

Nieuw type ringslot – All Mounting System

Met het nieuwe ringslot 6950M AM Granit XPlus van ABUS is dat niet meer nodig. Het slot past op bijna alle frames en heeft ruimte voor bijna elke bandbreedte. Deze functie wordt mogelijk gemaakt door het All Mounting System, een flexibele, beweegbare schroefbevestiging die flexibel kan worden versteld van 68,5 mm tot 107,0 mm schroefdraadafstand op het frame. Deze veelzijdigheid maakt de montage eenvoudiger en elimineert de noodzaak om verschillende sloten op voorraad te houden voor verschillende frame- en bandbreedtes. Het ringslot 6950M AM combineert meerdere sloten tot één slot.

OneKey – één sleutel voor meerdere sloten

Het paradepaardje in het ABUS frameslotsegment heeft een XPlus-cilinder, waardoor het klaar is voor ONE KEY om extra sloten voor de fiets te combineren of een individueel sluitsysteem te creëren, zodat de familie, het bedrijf of de verhuurdienst alle bijbehorende sloten met slechts één sleutel kan bedienen.

Alle beschikbare ABUS aansluitkettingen en -kabels zijn compatibel met de 6950M AM of direct als set verkrijgbaar.

De 6950M AM Granit XPlus wordt is beschikbaar vanaf Q4 2023.

6950M AM GRANIT XPLUS © ABUS

Baanbrekend ringslot: ABUS 6950M AM Granit XPlus – Made in Germany en geschikt voor alle framematen

Bestand (zip) - 356.9 kB

Contact

Journalisten en redacties kunnen contact opnemen met onze Marketing- en PR-manager.

Maurice de Bekker
ABUS Nederland B.V. - Vestiging Terschuur Tolboomweg 10 3784 XC Terschuur