ABUS 770 SmartX ©ABUS

Fremtiden til
bøylelåsen er smart.

Wetter – mandag 2. november 2020

ABUS, sikkerhetseksperten innen mobil sikkerhet, er ansett som oppfinneren av bøylelåsen og som banebrytende innen mange mekaniske innovasjoner. I år tar vi et stort skritt mot fremtiden innen utivklingen av det sikreste låsesegmentet: Takket være de integrerte elektroniske komponentene blir bøylelåsen ABUS 770A SmartXTM til en smart sikkerhetspartner for sykkelen din.

Nøkkelelementet er den nye SmartX-TM sylinderen. Den er den første elektronisk styrte, nøkkelfrie låsesylinderen i ABUS-produktutvalget. Låsen betjenes både enkelt og komfortabelt med smarttelefon via Bluetooth. Brukeren trenger bare å koble til låsen én gang via ABUS-appen for iOS eller Android, og kan deretter bruke den via en sikker, kryptert forbindelse. Og det helt håndfritt – så snart brukeren nærmer seg låsen med smarttelefonen sin blir forbindelsen aktivert og vedkommende kan åpne eller lukke 770A SMARtXTM uten å måtte finne frem smarttelefonen.